אטרקציות בגליל המערבי

בחלקה הצפון מערבי של ישראל שוכן חבל ארץ יפהפה וקסום, הנושק לים התיכון ולגבול לבנון. בחבל ארץ זה מציעה חברת טרק ים אכזיב מגוון איכותי של פעילויות ואטרקציות בשטח ובים. הפעילויות מתאימות לקהלים ולצרכים שונים לרבות אטרקציות בגליל המערבי לזוגות, משפחות וקבוצות.

לגלות את האטרקציות בגליל המערבי
בחלקה הצפון מערבי של ישראל שוכן חבל ארץ יפהפה וקסום, הנושק לים התיכון ולגבול לבנון. בחבל ארץ זה מציעה חברת טרק ים אכזיב מגוון איכותי של פעילויות ואטרקציות בשטח ובים. הפעילויות מתאימות לקהלים ולצרכים שונים לרבות אטרקציות בגליל המערבי לזוגות, משפחות וקבוצות.

ייחודו של הגליל המערבי
הגליל המערבי הינו אזור הררי בצפון מערב ישראל הגולש לים התיכון, מתחיל בעכו ומסתיים בחופי אכזיב ובשמורת ראש הנקרה שעל גבול לבנון, וכולל נופים מגוונים של חופי ים מפורצים, הרים ועמקים מוריקים שופעי צמחייה ובעלי חיים. כמו כן, באזור יש מגוון אתרים מרהיבים וייחודיים שחברתנו מכירה היטב ומספקת בהם שלל אטרקציות ופעילויות מהנות ואיכותיות.

אטרקציות ימיות בגליל המערבי
אחד מאוצרות הטבע העיקריים של הגליל המערבי הינו רצועת החוף המרהיבה שלו, שבראשה שמורת אכזיב וראש הנקרה. מדובר בחוף מהיפים בארץ המשובץ במפרצונים טבעיים וחמישה איים קטנים וידוע בדגה העשירה שלו, בצמחייתו הייחודית ובהיותו אזור הטלה של צבי ים. אנו מציעים אטרקציות בגליל המערבי לאורך החוף עם מגוון עשיר של פעילות ימית. בין היתר, תוכלו ליהנות משייט מהיר עם סירות טורנדו המאפשר לצפות בתופעת מערות ראש הנקרה מהים, או לעגון ליד אחד מאיי אכזיב ולשנרקל. כמו כן, תוכלו לבחור בשייט קיאקים שייקח אתכם לתוך הנקרות ויסייר לאורך החופים המפורצים של שמורת אכזיב. בנוסף לכך, תוכלו לבחור באטרקציה המבוקשת של חתירת סאפ, בצלילות ובמתנפחים על המים מהנים לאירועים.

אטרקציות שטח בגליל המערבי
חברתנו גם מספקת מגוון אטרקציות בשטח כגון טיולי אופניים, ג'יפים, סנפלינג, טיולים מודרכים ופריסות שטח. כך למשל, אנו מקיימים גלישות סנפלינג במערת קשת הנחשבת לאתר הגלישה מהיפים בישראל. מדובר במערה עצומה, שריד של מערה סגורה שהתמוטטה ונותרה כקשת, התלויה מעל לצוק וממנה נשקף נופו המרהיב של הגליל המערבי שנגמר בקו האופק הבלתי מסתיים של הים. המערה מעניקה חוויה מרגשת בה תהיו תלויים בין שמיים לארץ. דוגמא נוספת לאטרקציות בגליל המערבי שאנו מציעים היא טיולי ג'יפים באורכים ובמסלולים שונים באזור. בין היתר, הטיולים יקחו אתכם אל מצודת סורסוק שהייתה בעברה חלק מישוב חקלאי לגדות נחל הגעתון, שהוקם בימי ממלכת ישראל והתקיים עד לימי השלטון העותמני. בתקופה זו שימש כבית אחוזה למשפחה של בנקאים נוצריים סורים ששמה העניקה למקום את כינויו.

הזמנת אטרקציות ופעילויות בצפון
להזמנת אטרקציות גליל מערבי ולקבלת עוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.

Tips For Writing Impressive Essays

It's crucial to start writing essays before you even think about taking the exam for college credit. Whether you are writing your first essay or