אטרקציות בצפון לקבוצות

החברה המובילה והמוערכת טרק ים אכזיב מציעה מבחר איכותי של אטרקציות בצפון לקבוצות. מדובר בפעילויות נפרדות או בימי כיף שלמים המתאימים למגוון סוגי קבוצות בכול קנה מידה, לרבות קבוצות של בני משפחה, חברים, ועדי עובדים, לימי כיף וגיבוש של ארגונים וחברות, לקבוצות בית ספר וקייטנות. האטרקציות מופעלות על ידי צוות מנוסה ואדיב,  וכוללות פעילויות ימיות ושטח מהנות ומאתגרות כגון שייט בסירות טורנדו, חתירת קיאקים וסאפ, טיולי ג'יפים ואופניים, סיורי שטח מודרכים, גלישות סנפלינג וימי אירוח.

מבחר איכותי של אטרקציות בצפון לקבוצות
החברה המובילה והמוערכת טרק ים אכזיב מציעה מבחר איכותי של אטרקציות בצפון לקבוצות. מדובר בפעילויות נפרדות או בימי כיף שלמים המתאימים למגוון סוגי קבוצות בכול קנה מידה, לרבות קבוצות של בני משפחה, חברים, ועדי עובדים, לימי כיף וגיבוש של ארגונים וחברות, לקבוצות בית ספר וקייטנות. האטרקציות מופעלות על ידי צוות מנוסה ואדיב, וכוללות פעילויות ימיות ושטח מהנות ומאתגרות כגון שייט בסירות טורנדו, חתירת קיאקים וסאפ, טיולי ג'יפים ואופניים, סיורי שטח מודרכים, גלישות סנפלינג וימי אירוח.

ימי אירוח וטיול לקבוצות
הינכם מוזמנים ליום אירוח שלם ומהנה השופע פעילויות ואטרקציות, ומותאם באופן אישי לצרכי ומאפייני הקבוצה. בין היתר, תוכלו לצאת לחוויית שייט מרתקת בסירות טורנדו מהירות אשר ייקחו אתכם עד לראש הנקרה ויאפשרו לבחון את תופעת הטבע הייחודית מזווית חדשה ומפתיעה. בנוסף, תוכלו לבחור לצאת לשנוקרלינג בלב ים לצד אחד מאיי אכזיב, לחתור בקיאק לאורך חופי שמורת אכזיב המפורצים, או ליהנות מפעילות סאפ (יוגה או פיטנאס סאפ). ימי הכיף והאירוח כוללים גם טיולי שטח מודרכים באתרים ובנופים קסומים של הגליל המערבי, כדוגמת נחל כזיב הזורם כול השנה, סיור לאורך חופי שמורת אכזיב או ביקור במצודת סורסוק שבנחל געתון. את הטיולים ניתן לבצע ברגל, באופניים ובג'יפים ולשלב בהם פעילות סנפלינג, קבלות פנים וארוחות שטח אותנטיות.

יום כיף בחוף אכזיב
אטרקציה מבוקשת נוספת לקבוצות היא יום כיף של טבע וספורט בחוף אכזיב. בימי הכיף תתארחו בכפר הנופש מועדון הים התיכון אכזיב, השוכן ליד כפר דייגים עתיק ומציע לגונות ומפרצונים קסומים וחופי רחצה חוליים. האירוח כולל קבלת פנים מרעננת עם שפע של כיבוד טעים כדוגמת מאפים, פירות עונה, כריכונים, שייקים טבעיים, קרטיבים ושתייה קלה וחמה. כמו כן, חברי הקבוצה יזכו בפינות מרגוע שלוות, נוחות ומפנקות על שפת הים, הכוללות גם אפשרות לעמדות טיפול ומסאג' מפנקות. זאת בנוסף למגוון פעילויות ומשחקי חוף כמו כדור עף, ציוד שנירקול, מטקות ואף מתנפחים על המים. עוד תיהנו מארוחת צהרים כשרה וטעימה המוצעת עם תפריט מגוון ממנו כול קבוצה יכולה לבחור את המנות המתאימות לה.

הזמנת פעילויות ואטרקציות בצפון לקבוצות
להזמנת פעילויות ואטרקציות בצפון לקבוצות ולקבלת עוד מידע בנושא וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.

Tips For Writing Impressive Essays

It's crucial to start writing essays before you even think about taking the exam for college credit. Whether you are writing your first essay or