אטרקציות לילדים בגליל העליון

הגליל העליון הינו חבל ארץ גבוה והררי בצפון המדינה, המציע נופי טבע קסומים טובלים בירוק הנושקים לחופי הים התיכון. תכונות אלו הפכו את הגליל העליון לאזור תיירות מועדף המאפשר במרחק נסיעה לצאת מהמולת העיר ולנפוש ולהירגע באווירה ים תיכונית פסטורלית. בנוסף, המטיילים בצפון יכולים ליהנות ממגוון אטרקציות בגליל העליון המוצעות על ידי החברה המקצועית והמוערכת טרק ים אכזיב. החברה מספקת מגוון טיולים ופעילויות שטח וים בגליל, המתאימות לזוגות, משפחות ועד לקבוצות קטנות וגדולות של חברים ובני משפחה, ועדי עובדים, מוסדות חינוך, קייטנות וחברות וארגונים מוסדיים ופרטיים.

מגוון אטרקציות בגליל העליון לילדים ולכל המשפחה
הגליל העליון הפך בעשור האחרון ליעד נופש וטיולים מבוקש, אליו מגיעות משפחות עם ילדים מכל רחבי הארץ למספר שעות בשבת, לסופשבוע שלם או ליותר. חשוב לדעת כי מלבד אתרים ונופים יפים יש גם מגוון אטרקציות לילדים בגליל העליון המוצעות על ידי גורמים שונים, כאשר אחת החברות המובילות בתחום היא ללא ספק טרק ים אכזיב. מדובר בחברה מקצועית ומוכרת הממוקמת בחופי אכזיב ומציעה מבחר איכותי של פעילויות ואטרקציות בגליל העליון שמתאימות לילדים ולכול המשפחה.

מבחר איכותי של אטרקציות לילדים ולמשפחה
טרק ים אכזיב מציעה מבחר עשיר של אטרקציות בגליל העליון שיהפכו את טיולכם לשלם, חווייתי ומהנה. האטרקציות כוללות בין היתר את הפעילויות הבאות:

שייט בלתי נשכח בסירות טורנדו – החברה מחזיקה בסירות טורנדו מיוחדות שמספקות חוויית שייט מהירה ומהנה לילדים ולכול המשפחה. עם סירות אלו המלוות במדריך תצאו אל הים ותכירו תופעות טבע ימי ייחודיות, לרבות תצפית על המערות הימיות של ראש הנקרה מהים ושייט לחמשת איי ראש הנקרה. בנוסף, ניתן לעצור בסמוך לאחד האיים ולשנורקל במים הצלולים שופעי הדגה בעזרת אפוד ציפה, משקפת ושנורקל.
חוויית חתירה ספורטיבית – אפשרות נוספת לבילוי משפחתי עם הילדים הינה חתירה בקיאקים בשמורת הטבע הימית של אכזיב, הנחשבת לאחד מאוצרות הטבע החשובים של ישראל. את הפעילות מקדים תדריך קצר שאחריו יוצאים לטיולי חתירה בקבוצה בינות ללגונות של אזיב, נקרות ראש הנקרה ואיי השמורה. יש לציין כי את הקיאקים ניתן להשכיר על בסיס שעתי או יומי.
טיול ג'יפים בגליל המערבי – הזדמנות יוצאת דופן להכיר את הגליל העליון בדרכים ושבילים לא סלולים ולא מוכרים, שיגלו לכם בדרך חווייתית ומהנה את קסמי הצפון. כך למשל, תבקרו באגם הנעלם, תשכשכו במי נחל אכזיב ותבקרו באתרים עתיקים. הטיול מלווה במדריך מקומי מנוסה וכולל נקודות התרעננות לקפה אבטיח קר ואף ארוחות פיקניק מלאות. בנוסף, ניתן לבחור בין מספר מסלולי טיול המוצעים ליעדים מגוונים ובאורכים שונים.
טיולי אופניים – מסלולי טיול קסומים באופניים לאורך חופי אכזיב, המוצעים גם כסיור מודרך ויכולים לכלול נקודות להתרעננות ופיקניק בשטח.
טיול מודרך בגליל העליון – מועבר על ידי מדריכים מנוסים שמתבלים אותו בסיפורים מרתקים, אגדות ואף שירים. הטיולים יביאו אתכם לאתרי טבע מרהיבים ועשויים לכלול גם פריסות שטח והתרעננות.

הזמנת אטרקציות לילדים בגליל העליון
להזמנת אטרקציות לילדים בגליל העליון ולקבלת ייעוץ מקצועי ומידע נוסף בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.

Tips For Writing Impressive Essays

It's crucial to start writing essays before you even think about taking the exam for college credit. Whether you are writing your first essay or