אטרקציות בחול המועד

בימי חול המועד הילדים נמצאים בחופש וגם מרבית ההורים לוקחים ימי חופשה מהעבודה על מנת ליהנות איתם מזמן איכות של המשפחה. את הימים האלו רוצים למלא בחוויות מהנות ומשמעותיות המעניקות גם ערך מוסף, ולכן רבים מחפשים אחר אטרקציות בחול המועד. אכן, זוהי תקופה בה הביקוש וגם ההיצע נרחב, ואחת האפשרויות המצוינות היא לקחת את המשפחה וגם את החברים אל הגליל המערבי.

מה אפשר לעשות בגליל המערבי
חברת טרק ים חיה ונושמת את הגליל המערבי ומציעה לכם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות המתאימות לכל הגילאים. כך לדוגמא, ניתן לצאת לטיולי ג'יפים, רייזרים וטרקטורונים שאנו מוציאים, אשר לוקחים אתכם למקומות מעניינים ומיוחדים.

 חברתנו גם מתמחה בכל הקשור לפעילות ימית ויושבת במיקום המדהים של חופי ראש הנקרה ואכזיב. מחופים אלו תוכלו לצאת איתנו לשייט על סירות טורנדו לתצפית על החופים ועל נקרות ראש הנקרה, וגם לצאת לשייט קיאקים שלוקח אתכם אל איים קסומים באכזיב בנוסף, אפשר ליהנות מפעילות ימית מגוונת כמו שנרקול ליד אחד מאיי השמורה, חתירת סאפ ועוד קשת רחבה של אפשרויות.

 זו הייתה רק סקירה קצרה של אטרקציות בחול המועד שאנו מציעים. להזמנות וקבלת עוד מידע בנושא השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.