יום כיף לעובדים בצפון

חברת טרק ים מתמחה בהפקה והפעלה של ימי כיף לחברות בצפון, החל בעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות. אנו יודעים להתאים את הפעילויות ואת האווירה של היום המיוחד לצרכים, לרצונות ולמטרות שאתם מעוניינים להשיג.

הביקוש לימי כיף לחברות

לאורך העשורים האחרונים גברה מאוד ההערכה למשאב האנושי בארגונים, ועימה ההבנה שמדובר למעשה במשאב החשוב ביותר שעומד לרשות החברה. על כן, נעשים מאמצים רבים להשקיע בעובדים מפני שעובד מרוצה הוא גם כזה המעריך את מקום העבודה, מזדהה עימו, מקבל יותר מוטיבציה וגם נותן תמורה ותפוקה טובה יותר. אחד ההיבטים הבולטים של מגמה זו היא פריחתם של ימי הכיף שנערכים בכל אזורי הארץ, כאשר מקום של כבוד ניתן לאזור הצפון בזכות איכויותיו הטבעיות. אכן, ימי כיף לעובדים בצפון מציעים מספר יתרונות משמעותיים כמו סביבה שונה מאוד מהמשרד העירוני, המון טבע ירוק, חופי ים התיכון המטופחים, שלל אפשרויות לטיול, אטרקציות מרגשות, אתרים מעניינים, מזג אוויר מצוין וכדומה. אין פלא איפה שחברות רבות מעוניינות לקיים ימי כיף לקבוצות בצפון ואנו גאים להעניק להן מענה מעולה המבוסס על ניסיון רב שנים.

כל הדרוש להפקת יום כיף

אנו מארגנים ימי כיף לעובדים בצפון במגוון רחב של אפשרויות, החל מפעילות שייט בסירות טורנדו באכזיב, בטיולי ג'יפים ורייזרים, ארוחות וטיולים בנחלים ועד לרגיעה על חוף הים. כך לדוגמא, אנו יכולים להפיק עבורכם יום כיף בצפון לעובדים על טהרת שמורת הטבע אכזיב. מדובר באחד החופים היפים ביותר בארצנו, המשובץ במפרצונים, בלגונות ובדגה עשירה. בדיוק במקום הזה תוכלו ליהנות מיום כיף ואירוח המשלב פעילות ימית מלהיבה ולמד הרבה מנוחה ופינוק. בין אם מדובר בעובדים, מנהלים או צוותי מחלקות, אנו נתאים לכם מתוך מגוון פעילויות הספורט הימי והאטרקציות, החל בשייט סירות טורנדו לסיור ימי בראש הנקרה, ועד לטיולי קיאקים, פעילויות סאפ ושנרקול ליד האיים. בתוך כך, נעניק את כל מה שצריך לרגיעה מלאה עם שמשיות והצללות רחבות, פינות ישיבה מושקעות, כסאות חוף, משחקי חוף ממגוון סוגים, שיעורי יוגה סאפ, משחקי גיבוש צוותיים, עמדות עיסויים ועוד.

להזמנת ימי כיף בצפון ולקבלת הכוונה וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.