אטרקציות באזור הגליל העליון

כולם יודעים שהגליל העליון הוא חבל ארץ יפהפה ומרשים, ורבים מהישראלים נוהגים לבקר בו בשבתות, בחגים ובהזדמנויות אחרות. ריבוי האתרים, שמורות הטבע והאטרקציות הופכות את האזור למוקד משיכה מוביל מבחינה תיירותית, וחברת טרק ים יודעת לקחת אתכם אל המקומות והפעילויות הטובים ביותר. אם אתם מחפשים אטרקציות בגליל מערבי עליון תוכלו לצאת עימנו לקשת רחבה של פעילויות עבור משפחות, זוגות וקבוצות מכל סדר גודל של ועדי עובדים, ארגונים ציבוריים ופרטיים, קייטנות, מוסדות חינוך ועוד.

אז מה עושים בגליל העליון?

למעשה, יש אינספור אטרקציות באזור הגליל העליון. כמובן שבמאמר אחד ניתן רק לתת טעימה קטנה מהן, ואנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברתנו על מנת לקבל עוד פרטים. דוגמא ראשונה שנביא כאן היא של טיולי ג'יפים מקצועיים שאנו מוציאים הלוקחים אתכם לנחלים יפהפיים בגליל המערבי. הטיולים יכולים להגיע למשל אל נחל כזיב אשר מימיו זורמים לכל אורך השנה, הצמחייה ירוקה, רב גונית ומרשימה, ואתם תוכלו לשכשך במים. באזור נחל כזיב יש מגוון אתרים מעניינים המשובצים בין צוקי והרים נישאים, ובינות לעצים הגבוהים והצמחייה המגוונת, כאשר אחד הידועים שהם הוא מבצר מונפורט. אכן, אטרקציות בגליל העליון יכולות להתמקד בנחלים כמו נחל געתון המתחיל באזור מעלות ונשפך אל הים התיכון בנהריה. לא רבים יודעים שמדובר בנחל הרביעי בגודלו בישראל מבחינת הספיקה אל הים, וגם לאורכו אפשר למצוא לא מעט אתרים מרתקים כמו האגם הנעלם ומצודת סורסוק.

אטרקציות בגליל עליון יכולות לכלול כמובן פעילויות ימיות מהנות, אשר חברתנו מתמחה גם בהן. כך לדוגמא, אנו מוציאים שייט סירות טורנדו הלוקח אתכם לסיור בשמורת אכזיב היפה והגדולה או אל אחד האיים של שמורת אכזיב אשר לידם ניתן לשנרקל. כמו כן, אנו יכולים לקחת אתכם לשייט על קיאקים אל איים קסומים וגם חתירה בסאפ ואפשרויות נוספות. לא נשכח כמובן גם את האפשרות לצאת לטיולי ג'יפים עם מדריכים של חברתנו, וליהנות ממסע מרתק בשטח גלישת סנפלינג ממערת קשת, ועוד היד נטויה.

פנו אלינו

להזמנת אטרקציות בגליל העליון ולקבלת עוד מידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.

Tips For Writing Impressive Essays

It's crucial to start writing essays before you even think about taking the exam for college credit. Whether you are writing your first essay or