אטרקציות בראש הנקרה

ראש הנקרה שוכנת ממש על הגבול הצפוני שלנו עם לבנון במיקום יפהפה. זהו אזור בעל טבע מרהיב, חוף ים מטופח ונרחב, הרבה אתרים היסטוריים, יערות, נחלים והמון אטרקציות ואפשרויות בילוי. למי שמחפש אטרקציות בראש הנקרה והסביבה מציעה חברת טרק ים מגוון עשיר של פעילויות, לרבות טיולים, ספורט ימי וחוויות שמתאימות לכולם: ילדים, בני נוער ומבוגרים, משפחות וקבוצות חברים, ימי כיף וגיבוש, ועדי עובדים ועוד.

חופי אכזיב וראש הנקרה

כאשר מדברים על אטרקציות בראש הנקרה צריך לתת כבוד ראשון לנקרות המפורסמות אשר נוצרו בתהליך טבעי לאורך השנים. בדרך כלל אנשים מסתפקים בתצפית על הנקרות מלמעלה, אולם חברתנו לוקחת אתכם לטיול קיאקים הכולל חתירה שלווה ונעימה הלוקחת אתכם אל המפרצונים והלגונות של חוף ראש הנקרה. כך תוכלו להגיע אפילו אל תוך הנקרות והמערות ולראות אותן מזווית נדירה שלא רבים זוכים לה. כמו כן, בחוף אכזיב יש חמישה איים שתוכלו להגיע אליהם עם הקיאקים או עם שייט מסעיר על סירת טורנדו, הכולל תצפית על הנקרות ועל הגבול הימי, וגם נעצור ליד אחד האיים בשביל לשנרקל ולראות את הדגים. מעבר לכך, החברה המתמחה בפעילויות ימיות במגוון אפשרויות, כמו חתירה בסאפ, שיעורים על סאפ למתחילים וסאפ יוגה.

לא רק ים!

מכיוון שאטרקציות ראש הנקרה ידועות בעיקר במערות, לא כולם יודעים שיש עוד המון מה לראות ומה לעשות בסביבה. כך לדוגמא, אם טרם הגעתם לנחל הגעתון מצפה לכם הפתעה נהדרת עם טיולי הג'יפים שלנו, שייקחו אתכם בינות לפינות חמד טבעיות אל מקומות כמו מצודת סורסוק והאגם הנעלם. עוד אפשר לצאת לסנפלינג במערת קשת, לטיולי אופניים לאורך חופי שמורת אכזיב, לטיולים רגליים ברחבי הגליל המערבי, וכל זאת עם מדריכים מנוסים המכירים היטב את האזור ויוסיפו הרבה עומק לחוויות שלכם.

הזמנת אטרקציות בראש הנקרה

להזמנת פעילויות ואטרקציות בראש הנקרה והסביבה, ולקבלת הכוונה וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם טרק ים אכזיב במייל [email protected] או בטלפון 04-9823671.

Tips For Writing Impressive Essays

It's crucial to start writing essays before you even think about taking the exam for college credit. Whether you are writing your first essay or